tisdag 28 september 2010

bye bye förkylning! :D

Och så var träningen äntligen igång igen! Det blev en lätt eftermiddagsjogg igår trots allt för halsen kändes mycket bättre när jag varit igång hela dagen, 5 km och det kändes bra, jag har införskaffat ett par långa löpartights från Nike som gör mina ben lyckliga och jag slipper frysa i de allt kyligare höstvindarna. 
Idag  bjöds det på två timmar dans på underbara Twisted Feet. Att något kan göra mig så glad är helt galet. Att få röra sin kropp till musik, få svettas, skratta, se lite goofy ut emellanåt... vad mer kan man begära liksom? Min totala känsla av opepp när jag satte mig på spårvagnen kom bort sig så fort jag klev in i salen och musiken började och det lilla som eventuellt dröjt sig kvar efter Dance Hall-klassen hjälpte underbara Twisted D till att blåsa bort.


Nu är alltså 5 km och 3 träningspass avklarade, imorgon ska jag göra maxtestet för 6VU. Spännadne spännande! Hoppas på inte allt för mycket träningsvärk efter dagens hopp-och-studsande. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar