söndag 8 januari 2012

Feeling good

Igår var Mr. och jag på Krafttag på Fysiken. Det var så galet skönt att ta ut sig ordentligt! Det var mycket folk i salen och instruktören var lite dålig på instruktionerna. Hon visade hur man gör kommande övnign samtidigt som vi bytte vikter på stången. Inte helt optimalt för de som var där för första gången.
Jag ökade på några av vikterna från vad jag hade gången innan, det kändes bra och jag älskade den bild av mig själv jag såg i spegeln!
It's good to be me ^^

Trots den lilla bristen hos instruktören var det ett bra pass, bra musik och Mr. kämpade på jättebra(premiär på krafttagspass)! Han var en smula stel i benen igår och det blev inte direkt bättre idag. Själv har jag mest ont i skinkorna och axlarna, de är trööötta, men på ett skönt sätt.
Nu blir det två relativt lugna dagar med stavpromenader och på tisdag ska jag och Fummelfot leka med skivstång i colla hörnan på gymmet. Jag är tokpepp!! =D

/Cecilia

1 kommentar:

  1. Älskar också snyggobilden av mig själv i spegeln när jag lyfter vikter. Som jättefin kontrast var jag ute och sprang i Lindome igår i ett ihop-plock av kläder och kom ihåg att Pontus brukade säga att jag var skitsnygg i allt... utom mina löparkläder. Jag kan inte säga emot honom på den punkten, tyvärr. :P

    Också stört pepp för imorgon, ska ägna en del av kvällen åt att planera. Det finns risk/chans att det blir rätt många (minst 3 tror jag) pass - det finns så mycket roliga övningar och jag vill inte köra slut på dig helt första gången! #

    SvaraRadera