måndag 19 juli 2010

Bunketorpspremiär

Tillsammans med Fummelfot hade jag igår Bunketorpspremiär och gjorde detta med att springa 5:an i den underbara sommarskogen. Det var fullt med blåbär och krävdes stort fokus för att inte stanna och plocka de små godbitarna. Det var ju springa vi var där för att göra, var sak har sin tid!

Det gick sjukt fort! Alltså, vi sprang inte fortare än vanligt, men det kändes som om vi började springa och sedan var vi klara. Heltokigt, men Fummelfot hade en teori om att de kan ha varit för att vi gången innan sprang milen så detta kändes mycket snabbare i jämförelse. Jag tror hon har en poäng där, hon är inte så tokig hon! :)

Anyway, det var en bra tur, härlig bara med mycket terräng och vackra skogar, jag kommer definitivt tillbaka dit, det är ett som är säkert. Tyvärr fick jag lite håll halvvägs igenon, men med en liten paus (Fummelfot: "andas luugnt, koncentrera dig på djuupa andetag") var jag igång igen. Inga knän eller hälar som krånglade denhär gången, underbart! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar