fredag 2 juli 2010

Värmebölja

Det är helt otroligt soligt och varmt om dagarna! Äntligen!
Det är dock ingen höjdare att springa när det är så varmt, men har man lovat så har man och jag hade lovat Fummelfot att komma till henne efter jobbet (Jag har fått sommarjobb! Äntligen!) och ta en tur runt Safjället, så fick jag ju ställa upp.

Ingen av oss var väl egentligen sådär jättesugna, hon hade haft jätteträning dagen innan och jag hade haft min första dag på jobbet som fastighetsskötare. Men vi tog det lugnt, gick emellanåt, svettades mycket och kom tillslut hem igen. Trötta och sjukt nöjda! :D
Det känns alltid bra efteråt, även om motivationen inte finns där innan och passet är segt, så är det alltid lika skönt när man stolt kan säga "jag gjorde det!"

 

1 kommentar:

  1. Heja oss för att vi inte bangar trots att vi är trötta! =D Ser apmycket fram emot 8an ikväll!

    SvaraRadera